Aankomst Ushuaia dag 2

18 januari 2024 - Ushuaia, Argentinië

Na een lange dag verder, 6 uur wachten op de vlucht van B.A naar Ushuaia zijn we geland om 18.30h plaatselijke tijd ( bij ons +4 uur).

Een kleine luchthaven, op 10 minuten tijd waren we door alle controles en stond een vriendelijke man van het hotel ons op te wachten.

Het uitzicht was al direct tijdens de landing zichtbaar. Het zag er heel koud uit, maar het was wel heel mooi.

Het hotel is gewoon super @Los cauquenes resort en spa.

We krijgen een kamer op de onderste verdieping, aan het meer met een mooi salon, terras, bubbelbad en prachtig uitzicht.
Na een heerlijke douche zijn we een hapje gaan eten. Als aperitiefje een lekkere plaatselijke gin-tonic genomen. Het eten was lekker, maar onze magen waren nog niet aangepast en we kregen niet zo heel veel op.

Mensen uit Geel die hun gsm hier kwijtgespeeld zijn, kwamen hun vervangexemplaar ophalen en vertelden al veel over hun ervaring naar Antarctica.

Op de kamer aangekomen waren we heel moe. We sliepen al voor we ons bed zagen.