Antarctica

16 januari 2024 - Geel, België

Na een lange voorbereidingstijd, is het nu zover, vanavond is onze eerste vlucht.

Beiden niet zo goed geslapen omdat het toch wel een beetje stress geeft om 3 weken ver van Geel te zijn, onze familie, onze vrienden.

Na een eenvoudig ontbijtje ga ik toch nog even de benen strekken in de fitness, zal straks al lang genoeg moeten zitten in het vliegtuig.

Thuis onze valiezen nog eens checken, het laatste nog toevoegen.

Afscheid nemen van ons moeder, vader, kinderen hebben we gisteren nog gezien.

Met een heel klein hartje, blij om de reis, spijt van het moeten missen, ik zie ze zo graag.

Hoe gaat de vluchten verlopen, hoe wild gaat de zee zijn, zeeziek? hoe gaat de groep zijn, hebben we wel de juiste kledij bij, elke minuut van de dag zouden we het weer kunnen checken.

Een ding staat wel vast: het zal een unieke ervaring zijn, maar we gaan jullie allemaal erg missen!

Vandaar ook deze blog, zodat jullie al onze unieke ervaringen kunnen mee beleven :-)